طلایاب

Wiki Article

آنها رایج ترین نوع هستند و برای یافتن اشیاء فلزی در عمق کم مناسب هستند.

عرصه بی رحم فلزیابی در ایران پر از حیله و دوز و کلک است، طوری که به نزدیک ترین افراد و دوستان خود نمی توانید اعتماد کنید !

میدان الکترومغناطیسی فرستنده به اهداف انرژی می دهد تا آنها را شناسایی کند.

وقتی طلا را کشف کردید، قطعاً این فرصت را از دست نخواهید داد.

علاوه بر این، در برنامه، می توانید نکاتی را در مورد استفاده از نرم افزار در مکان های مختلف، به عنوان مثال، در اتاق خواب، حمام، و بیرون دریافت کنید.

ب) به دستگاهی که توانایی شناسایی و تفکیک فلزات را داشته باشد، گنج یاب و طلایاب گفته می شود.

خود این واحد شامل یک جعبه کنترل و یک شفت قابل تنظیم است که یک سیم پیچ وانت را نگه می دارد که می تواند شکل و اندازه متفاوتی داشته باشد.

پ) به دستگاهی که علاوه بر تفکیک و شناسایی فلزات، تصویری از آن را نمایش دهد فلزیاب تصویری گفته می شود.

اگر فروشنده گفت به طلای جدید واکنشی ندارد و فقط طلای قدیمی را سنس می کند متوجه شوید که با خرید دستگاه طلایاب آواره کوه و بیابان می شوید و به نتیجه ای نمی رسید.

ضریب هوشی چندگانه: همه فلزات، همه خاک ها، در تمام زمان ها

هر جسم فلزی توسط فلزیاب ها قابل تشخیص در این مثال، هدف شناسایی شده طلا باشد.

این نرم افزار برای جستجوی اجسام مختلف ساخته شده از فلز یا طلا واقعا موثر است که می تواند هم برای مقاصد حرفه ای و هم برای تفریح با دوستان و انجام شوخی های هیجان انگیز مناسب باشد.

در این روش چندین لایه مختلف از ذرات آهن، طلا، لایه ساروج، لایه آهک، لایه سفال، زغال، آجر پخته، سنگ آهن و … در مسیر پالس دستگاه قرار می گیرند تا مشخص شود که آیا دستگاه قدرت نفوذ در این لایه ها را بدون کاهش عمق دارد یا خیر!

فلزیاب‌های پیشرفته، قدرت بسیار بیشتری نسبت به دیگر فلزیاب‌ها دیگر را دارا طلایاب می‌باشند. فلزیاب‌های پیشرفته دارای وزن نسبتاً سنگینی هستند زیرا که در آن‌ها به ولت مصرف مضاعف برق از باتری‌های اسیدی مشابه موتورسیکلت استفاده شده؛ و معمولاً خود فلزیاب یا باتری آن‌ها یا هر دوی آن‌ها به کمر بسته می‌شود.

Report this wiki page