قیمت زبرا

Wiki Article

نوع دیگری هم هست که به صورت تک لایه است و امکان سایه روشن شدن ندارند. این نوع پرده ها به پرده شید معروف هستند. جهت آشنایی با پرده شید و تنوع این محصولات می‌توانید به صفحه مورد نظر مراجعه فرمایید.

در کل، پرده زبرا کودک با توجه به نیازهای ویژه کودکان طراحی شده و ایمنی، جذابیت و راحتی را در اتاق‌های کودکان فراهم می‌کند.

لیبل پرینتر زبرا برای انجام بعضی امور روزانه کسب و کار خود نظیر درج لیبل قیمت، سریال کالا در انبار، اطلاعات بیمار در آزمایشگاه، و بیمارستان و ... نیاز به یک راهکار سریع و قابل اتکا دارید. بعضا نیاز است بر روی یک طرح یکسان، اطلاعات متغیری چاپ کنید.

پرده زبرا را به صورت خرید مستقیم اینترنتی و خرید به وسیله واتس آپ می‌توانید اینترنتی آنلاین سفارش دهید خرید پرده زبرا به چه صورت است؟

علاوه بر این، پرده‌های زبرا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی قابل دسترسی هستند که با دکوراسیون مدرن آشپزخانه همخوانی دارند. از آن‌جایی که آشپزخانه یکی از مکان‌های پر رفت و آمد در خانه است و ممکن است با لکه‌ها و رطوبت در تماس باشد، انتخاب پرده‌های مقاوم و آسان به تمیز کردن مانند پرده‌های زبرا می‌تواند بسیار عملی و مناسب باشد.

محیط‌های رستوران و کافه: در فضاهایی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و فضاهای خدماتی، این نوع پرده ممکن است جلوه‌ی شیک و آرامی ارائه دهد و همچنین با سایر عناصر دکوراسیون مکان تناسب داشته باشد.

 از قاب پرده یا کتیبه استفاده می‌کنند تا چوب پرده‌ها مشخص نباشند و از زیبایی محیط کاسته نشود.

برای چاپ لیبل با حجم متوسط مناسب است و در شرکت‌ها و ادارات با حجم کاری متوسط کاربرد دارد. 

قبل از هر چیز یک نکته مهم را باید توجه کنید. پرده زبرا پذیرایی پرده و مبلمان رابطه بسیار مستقیمی با هم دارند ، لذا توصیه ما این است اگر شما مبلمان کلاسیک دارید بهتر است از پرده زبرا برای پذیرایی خود استفاده نکنید.

با تشکر دیدگاه شما ثبت شد و بعد از تایید به صورت عمومی نمایش داده می شود.

این لایه به عنوان اصلی‌ترین لایه پرده است که زیبایی پرده را دو چندان می‌کند.

سپس در فواصل منظم به گونه‌ای که تعداد سوراخ‌ها حتماً زوج باشد نوار را برش می‌دهند. در انتها حلقه‌ها را در آن پرچ می‌کنند. ریل پرده مدل دوخت پانچ، به صورت گرد و از جنس فلز یا چوب است.

در نتیجه ابعاد پنجره در هزینه نهایی بسیار تاثیرگذار است و پرده هایی که سایز بزرگتری دارند، گرانتر خواهند شد.

بله همه مدل پارچه ای که مد نظرتون باشه و داشته باشیم و به تنهایی میفروشیم

Report this wiki page