پرده زبرا جدید

Wiki Article

این ترفند ساده کمک بسیار بزرگی به زیبایی هر چه بیشتر منازلی که پنجره‌هایی با اندازه کوچک و نامناسب دارند می کند.

برای مشاهده مدل های پرده زبرا طرح دار سایت سبک مدرن، اینجا را کلیک کنید.

یکی از مدل پرده های مدرن که برای پذیرایی استفاده می شود، پرده زبرا است، اما مدل پرده زبرا پذیرایی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ قیمت پرده زبرا پذیرایی چقدر است؟ در این مقاله از وبلاگ پرده سایت سبک مدرن، به این سوالات پاسخ خواهیم داد. چرا پرده زبرا انتخاب خوبی برای پرده پذیرایی است؟

پرده زبرا را به صورت خرید مستقیم اینترنتی و خرید به وسیله واتس آپ می‌توانید اینترنتی آنلاین سفارش دهید خرید پرده زبرا به چه صورت است؟

همچنین نکته مهمی که به آن باید اشاره نمود جلوگیری از هدر رفتن انرژی محیط شماست، پارچه دو لایه زبرا مانند عایقی عمل کرده و در تابستان از گرما و در زمستان از سرما جلوگیری میکند و این مسئله تاثیر بسزایی در اتلاف انرژی و بوجود آوردن دمایی مناسب و دلچسب است.

در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید پرده زبرا پذیرایی را به شما آموزش دهیم. اگر هنوز هم میخواهید برای پذیرایی خود، از پرده زبرا استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم که حتما به مدل های پرده زبرای ساده، طرح دار و چاپی سایت سبک مدرن مراجعه بفرمایید تا از بین طیف وسیع مدل های پرده زبرا، بهترین آن را برای خانه خود انتخاب کنید.

مثلا پرده شید نیز یکی دیگر از پرده های جدید و مدرن می باشد. اما برای اینکه تفاوت پرده زبرا و شید را بدانید، بهتر است پست زیر را مطالعه نمایید.

همانطور که می‌دانید پرده زبرا پرده‌ها در مدل‌، سبک و نحوه دوخت تنوع زیادی دارند که هرکدام مطابق سلیقه قشر خاصی از مردم می‌باشد. در ادامه انواع مختلف آن را به همراه عکس شرح خواهیم داد.

در نهایت، در تئاترهای خانگی، پرده زبرا مشکی می‌تواند به ایجاد یک محیط سینمایی و تاریک کمک کند و تجربه تماشای فیلم را بهبود بخشد.

جالب است بدانید این پرده‌ها را هم می‌توانید برای راحت‌تر حرکت دادن آن برقی یا هوشمند سازید. نحوه کنترل این پرده‌ها به وسیله یک ریموت کنترل است و مدل‌های جدیدتر آن که مناسب خانه‌های هوشمند می‌باشد به وسیله کنترل مرکزی خانه یا اپلیکیشن نصب شده در گوشی هوشمند کنترل می‌شوند.

پرده زبرا ساده: از این نوع پرده در رنگ‌های گوناگون می‌توانید برای پنجره‌های اتاق پذیرایی استفاده کنید. ویژگی این مدل، مدرن بودن آن است.

سپس در فواصل منظم به گونه‌ای که تعداد سوراخ‌ها حتماً زوج باشد نوار را برش می‌دهند. در انتها حلقه‌ها را در آن پرچ می‌کنند. ریل پرده مدل دوخت پانچ، به صورت گرد و از جنس فلز یا چوب است.

سروین دکور مفتخر است با فروش انواع پرده زبرا با کیفیت و ضمانت دار طی سالیان اخیر و از زمان تاسیس خود رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. پرده زبرا چیست؟

پرده رومن مانند دو عنوان قبلی (کلاسیک و مدرن) یک سبک نیست، بلکه یک مدل دوخت است که در تمامی سبک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، و در سبک‌هایی مانند مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک، مینیمال، آرت دکو، بوهمیان، روستیک و دیگر سبک‌ها مشاهده می‌شود.

Report this wiki page